Adidas Crazyflight Mid röplabda cipő
|
Leírás és Paraméterek
Az Adidas Crazyflight Mid HQ3491 röplabda cipő egy sportolók által nagyra értékelt és népszerű modell. A termék magas minőségű anyagok és innovatív design kombinációjával lett létrehozva, hogy a maximális kényelmet és teljesítményt nyújtsa a röplabdázók számára. A cipő felső része lélegző, könnyű szintetikus anyagból készült, amely lehetővé teszi a láb természetes mozgását, miközben megfelelően tartja azt. A kényelem tovább fokozása érdekében a talpbetét memóriahabbal van ellátva, amely a láb alakjához igazodik, és kiváló párnázást nyújt.
Az Adidas Crazyflight Mid HQ3491 röplabda cipő középtámasztékkal és megerősített sarokrésszel rendelkezik, ami extra stabilitást és védelmet biztosít. Emellett a cipő talpa nagy tapadást nyújt a pályán, így segít a megfelelő mozgáskoordináció fenntartásában és a sérülések elkerülésében. A stílusos és modern külsővel rendelkező cipő választható színváltozatokkal érhető el, így mindenki megtalálhatja az ízlésének és stílusának legmegfelelőbbet.
Az Adidas Crazyflight Mid HQ3491 röplabda cipő ideális választás mind a profi, mind a hobbi sportolók számára, akik magas szintű teljesítményre és maximális kényelemre vágynak a röplabda pályán.
Márka | Adidas |
Cipő modell | Adidas Crazyflight |
EU | 36 2/3 |
ADIDAS
AZ ADIDAS TÖRTÉNETE
A vállalkozást az első világháború után a két Dassler fivér, Adolf és Rudolf alapította, 1920-ban kezdtek el a szűkös időkben fellelhető anyagokból sportcipőket készíteni. A két testvér közül Adolf volt a feltaláló és újító, míg Rudolf a kereskedői vénával megáldott. Az alapötlet az volt, hogy minden egyes sportágnak más és más jellegű cipőre van szüksége. A kezdeti próbálkozások után a két testvér Herzogenaurachban megalapította „Gebrüder Dassler” (Dassler-testvérek) néven a családi vállalkozást. Adolf folyamatosan jelen volt a sporteseményeken és szoros kapcsolatban állt a sportolókkal is, hogy minél jobban megismerhesse az igényeiket. Már a '20-as évek közepétől kísérleteztek a stoplis cipőkkel. Először az 1928-as amszterdami olimpián viseltek a sportolók Dassler-cipőket.
A '30-as évek közepére a vállalkozás már közel 100 főt foglalkoztatott és 11 sportág számára 30 különféle speciális lábbelit készített. 1936-ban Jesse Owens Dassler-futócipőben nyerte a berlini olimpián az aranyérmet. A háborúban a két testvér és családjaik vitája elfajult, ami végül a cég kettéosztásához vezetett. Adolf 1947-ben indította újra a termelést 47 dolgozóval, a cég pedig 1948-tól viseli az Adidas nevet, amelyet Adolf Dassler nevéből alkottak.
Az áttörést az 1954-es labdarúgó-világbajnokság megnyerése jelentette, ahol a német csapat cserélhető stoplis Adidas-cipőkben játszotta a legendás Aranycsapat elleni döntőt. A fejlesztések mellett Adolf Dassler volt az első vállalkozó, aki híres sportolókkal reklámozta a termékeit: Jesse Owens, Muhammad Ali, Franz Beckenbauer.
A cég minden jelentősebb sporteseményen képviseltette magát és az aktív sportolókkal tartott jó kapcsolatának köszönhetően szinte minden egyes sportág számára optimális cipőt készített.
1952-ben készítették el az első sporttáskát, 1963-tól indult meg a labdák gyártása, amelyek 1970 óta minden jelentős labdarúgó esemény hivatalos labdái. 1967-től gyártanak edző- és versenyruházatot, 1974-től pedig teniszütőket is.
AZ ADIDAS NAPJAINKBAN
1989-ben a vállalatot részvénytársasággá alakították, a részvényeket 1995-ben vezették be a tőzsdére. 1997-ben az Adidas egyesült a Salomon Grouppal, majd 2005 –ben el is adták azt. 2006. január 31-én hozták nyilvánosságra a Reebok átvételét, amellyel a cégcsoport forgalma kb. évi 9,5 milliárd euróra nőtt.
AZ ADIDAS LOGÓI
A három csíkot még az alapításkor találta ki Adolf Dassler, ez jelent meg ismertetőjegyként a cipőkön, majd később a ruházaton is. A '60-as években a cég terjeszkedésével megjelent a termékpalettán a szabadidős ruházat is, ezért a Dassler házaspár új, kiegészítő szimbólum után kutatott. Végül 1971 augusztusában több mint 100 javaslatból a három levelet választották ki, amely 1972-től jelenik meg a termékeken, majd később a cég logójában is. Ma az Originals kollekció egyik védjegye.
1997-ben egységes megjelenés mellett döntenek, és egy már használt jelképet választanak: a három gerendát, amelyet még 1990-ben tervezett Peter Moore. A jelet 1997 előtt az Equipment kollekción használták, a cipőkön látszódó három csíkot mintázza. A gerendák egy hegyet formáznak, a kihívást és az elérendő célokat szimbolizálva.
2002-ben a vállalat forradalmi átszervezésével mindhárom üzletág külön logót kapott, amelyek a kollekciókon a 2007-es összevonás után is változatlanul megmaradtak.